ارورهای ماشین لباسشویی بکو

ارورهای ماشین لباسشویی بکو

ارورهای ماشین لباسشویی بکو زمانی نشان داده می شود که یکی از قطعات دستگاه شما دچار نقص فنی شده و نیاز به تعمیرات داشته باشد. در صورت اطلاع از معنای هر ارور می‌توانید در زمان بروز مشکل بهترین اقدام را انجام دهید. عیب یابی و تعمیرات بکو به دلیل پیچیدگی ساخت دستگاهها، کار آسانی نیست. بنابراین توصیه می‌شود اگر دانش و اطلاعات کافی در این زمینه ندارید، حتما از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید.

ارورهای ماشین لباسشویی بکو:

در زیر به صورت خلاصه به تمامی کدهای خطا (ارورهای) لباسشویی بکو می پردازیم:

ارورهای ماشین لباسشویی بکو

ارور E1:

ارور E1 به این معنا است که ارور NTC در ماشین لباسشویی شناسایی شده است. این بدان معنی است که سیم کشی ترمیستور در ماشین لباسشویی مشکل دارد. شما می توانید ترمیستور را بررسی کنید و اتصالات را در لباسشویی تست کنید. اهم سنج باید 4700 اهم را در دمای 25 درجه سانتیگراد بخوانید.

ارور E2:

ارور E2 به این معنا است که در هیتر مشکلی وجود دارد. این ارور به احتمال زیاد به دلیل اشکال در سیم کشی رخ می دهد با کمک راهنمای فارسی لباسشویی بکو شما ممکن است بتوانید این ارور را برطرف کنید.

ارور E3:

ارور E3 به هیتر در ماشین لباسشویی مربوط است. این بدان معنا است که جریان ثابتی از گرما وجود دارد. شما باید رله برد کنترل کننده را در هیتر بررسی کنید.

ماشین لباسشویی

ارور E4:

ارور E4 چندین مشکل متفاوت را در لباسشویی شامل می شود، اما همه این ارورها به این واقعیت مربوط می شوند که ماشین لباسشویی بکو شما با آب پر نمی شود. این ارورها در بعضی موارد می توانند به آسانی برطرف شوند. این ارور ممکن است باعث شود که درب لباسشویی متراکم شود و یا آن می تواند مشکل پیچیده تری نسبت به دریچه آب یا سیم کشی باشد.

ارور E5:

ارور E5 به معنا این است که مشکل تخلیه در لباسشویی وجود دارد. این ارور ماشین لباسشویی می تواند توسط مسائل مختلفی نظیر انسدادهای ساده در فیلتر پمپ تا مشکلات پیچیده تر درمورد برد کنترلی ایجاد شود. پمپ تخلیه، شینگ تخلیه و همینطور برد الکترونیکی را بررسی نمایید.

ارور E6:

ارور E6 به معنای این است که دینام ماشین لباسشویی با مشکل مواجه شده است. شما احتمالاً متوجه پرش ها و تکان های لباسشویی هنگام شستشو لباس ها شده اید. موتور لباسشویی را بررسی نمایید. در صورت داشتن خارن، خارن را و در صورت داشتن تاخو، تاخو را تعویض نمایید.

ارور E6 ماشین لباسشویی بکو

ارور E7:

ارور E7 به معنای این است که سنسور سطح شناسایی شده است، یکی از نشانه های هشدار مشترک این واقعیت است که ماشین لباسشویی آب را خالی می کند.(هر زمانی که تلاش می کنید آن را روشن کنید.) در بعضی موارد هم ممکن است یک چرخه را به طور کلی آغاز نکند، که در اینصورت به یک تکنسین از نمایندگی مرکزی لباسشویی بکو برای بررسی سنسور نیاز است.

ارور E8:

این کد ها مسائل مختلفی را پوشش می دهند. اما معمولاً ارور E8 به این مربوط می شود که ماشین لباسشویی شما با آب پر نمی شود. از آنجا که این کد ارور مجموعه ای از مشکلات بالقوه را شامل می شود، به چک های متعدد برای تشخیص نیاز است. در ابتدای امر شیلنگ پشت لباسشویی و شیر برقی را بررسی نمایید.

ارور E9:

اروری E9 بدین معناست که قفل درب مشکل پیدا کرده است. اگر شما خوش شانس باشید ممکن است مشکل کوچکی برای درب بوجود آمده باشد و برطرف کردن این ارور ساده باشد. اگر درب لباسشویی بکو دچار مشکل جدی و بزرگی شده باشد، برطرف کردن این ارور می تواند به کار پیچیده تری تبدیل شود. و باید توسط متخصصین تعمیرات ماشین لباسشویی انجام پذیرد. 

ارور E10:

اروری E10 به درب لباسشویی مربوط می شود و این ارور زمانی رخ می دهد که درب لباسشویی مسدود شده باشد. این مسئله می تواند به مشکلات داخلی لباسشویی مربوط باشد. همچنین ممکن است اشکال از میکروسوییچ درب باشد که لازم است تعویض شود.

ارور E11:

اروری E11 زمانی رخ می دهد که موتور ماشین لباسشویی بکو دچار مشکل شده است و برای رفع این ارور لازم است موتور لباسشویی را به طور کامل بررسی نمایید.

کلام آخر

نمایش ارورهای لباسشویی بکو در واقع نوعی اخطار است و به شما اطلاع می دهد که دستگاه شما دچار نقص فنی شده و نیاز به تعمیرات دارد. برخی از مشکلات لباسشویی جزئی بوده و در صورت آشنایی با معنای هر کدخطا می‌توانید خودتان مشکل پیش آمده را برطرف کنید.

اما توصیه می‌شود برای جلوگیری از آسیب به سایر قطعات و تعمیر اصولی آن حتما از یک تکنسین متخصص برای رفع  ارور ماشین لباسشویی بکو  کمک بگیرید.

راهکارهایی برای جلوگیری از خراب شدن و کاهش نیاز به تعمیرات ماشین لباسشویی و افزایش عمر مفید آن:

  • جرم گیری لباسشویی فراموش نشود.
  • از مواد شوینده به میزان زیاد استفاده نکنید.
  • ماشین لباسشویی را بیشتر از حد ظرفیت پر نکنید.
  • قبل از قرار دادن لباس‌ها در لباسشویی، زیپ آنها را ببندید.
  • از تراز بودن پایه‌های ماشین لباسشویی اطمینان حاصل کنید.
  • اشیاء کوچک را داخل کیسه توری قرار دهید، تا وارد پمپ تخلیه نشوند.
0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *