تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا

تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا

روشاید سرویس با بیش از 30 سال تجربه در زمینه نصب، سرویس و  تعمیرات ماشین لباسشویی، تخصصی ترین مرکز نصب، سرویس و تعمیر لباسشویی اسنوا(تعمیر لباسشویی دوقلو اسنوا-تعمیر لباسشویی سطلی اسنوا-تعمیر لباسشویی درب از بالا اسنوا-تعمیر لباسشویی درب از جلو اسنوا-تعمیر لباسشویی جیبی اسنوا-تعمیر لباسشویی قابل حمل اسنوا-تعمیر لباسشویی پرتابل اسنوا و …)در تهران(تعمیر لباسشویی اسنوا شمال تهران-تعمیر لباسشویی اسنوا شرق تهران-تعمیر لباسشویی اسنوا جنوب تهران-تعمیر لباسشویی اسنوا غرب تهران و … ) می باشد.

لازم به ذکر است که پاسخگویی شبانه روزی و تعمیرات مربوطه در محل(منزل) و با گارانتی قطعات و خدمات بمدت 180 روز صورت می گیرد.

جهت ثبت درخواست تعمیرات، درخواست را با ذکر تلفن همراه خود ثبت نمایید.

لوگو اسنوا
ماشین لباسشویی اسنوا
تعمیر لباسشویی اسنوا
Roshaid
Errors sheet snowa washing

ارورهای ماشین لباسشویی اسنوا

ارورهای ماشین لباسشویی اسنوا زمانی نشان داده می شود که یکی از قطعات دستگاه شما دچار نقص فنی شده و نیاز به تعمیرات داشته باشد. در صورت اطلاع از معنای هر ارور می‌توانید در زمان بروز مشکل بهترین اقدام را انجام دهید.عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا …

فرم ثبت درخواست تعمیرات لوازم خانگی



    تعمیر لباسشویی اسنوا

    مهمترین دلایل تکان خوردن ماشین لباسشویی اسنوا:

    1-حجم لباس های داخل ماشین لباسشویی از ظرفیت دستگاه بیشتر است.

    2-پایه های ماشین لباسشویی تراز نمی باشند.

    3-خرابی یا بروز ایراد در فنر های نگهدارنده ماشین لباسشویی

    در آخر پیشنهاد ما تماس با روشاید سرویس می باشد چرا که تکنسین های ما 24 ساعته آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان در سریع ترین زمان ممکن می باشند.