تعمیر یخچال فریزر زانوسی

تعمیر یخچال فریزر زانوسی

روشاید سرویس با بیش از 30 سال تجربه در زمینه نصب، سرویس و  تعمیرات یخچال فریزر ، تخصصی ترین مرکز نصب، سرویس و تعمیر یخچال فریزر زانوسی(تعمیر یخچال زانوسی-تعمیر ساید بای ساید زانوسی-تعمیر یخچال فریزر زانوسی-تعمیر یخچال فریزر فرنچ زانوسی-تعمیر یخچال فریزر دوقلو زانوسی-تعمیر یخچال فریزر بالاپایین زانوسی-تعمیر یخچال فریزر سه درب زانوسی-تعمیر یخچال فریزر مینی بار زانوسی-تعمیر یخچال فریزر توکار زانوسی-تعمیر یخچال فریزر زیرکابینتی زانوسی و …)در تهران(تعمیر زانوسی شمال تهران- تعمیر زانوسی شرق تهران-تعمیر زانوسی جنوب تهران-تعمیر زانوسی غرب تهران و … ) می باشد.

لازم به ذکر است که پاسخگویی شبانه روزی و تعمیرات مربوطه در محل(منزل) و با گارانتی قطعات و خدمات بمدت 180 روز صورت می گیرد .

جهت ثبت درخواست تعمیرات، درخواست را با ذکر تلفن همراه خود ثبت نمایید.

یخچال و فریزر زانوسی
تعمیر یخچال فریزر زانوسی
Roshaid
Errors sheet zanussi

ارورهای یخچال فریزر زانوسی

ارورهای یخچال فریزر زانوسی زمانی نشان داده می شود که یکی از قطعات دستگاه شما دچار نقص فنی شده و نیاز به تعمیرات داشته باشد. در صورت اطلاع از معنای هر ارور می‌توانید در زمان بروز مشکل بهترین اقدام را انجام دهید.عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر زانوسی …

فرم ثبت درخواست تعمیرات لوازم خانگی



    تعمیر یخچال فریزر زانوسی

    مهمترین دلایل خاموش شدن صفحه نمایش یخچال فریزر زانوسی:

    1-نوسانات برق

    2-مشکل در بورد یخچال

    3-مشکل در اتصالات یخچال

    4-مشکل در سوئیچ درب یخچال

    5-خرابی و یا ضربه خوردن صفحه نمایش

    در آخر پیشنهاد ما تماس با روشاید سرویس می باشد چرا که تکنسین های ما 24 ساعته آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان در سریع ترین زمان ممکن می باشند.