تعمیر یخچال فریزر دوو

تعمیر یخچال فریزر دوو

روشاید سرویس با بیش از 30 سال تجربه در زمینه نصب، سرویس و  تعمیرات یخچال فریزر ، تخصصی ترین مرکز نصب، سرویس و تعمیر یخچال فریزر دوو(تعمیر یخچال دوو-تعمیر ساید بای ساید دوو-تعمیر یخچال فریزر دوو-تعمیر یخچال فریزر فرنچ دوو-تعمیر یخچال فریزر دوقلو دوو-تعمیر یخچال فریزر بالاپایین دوو-تعمیر یخچال فریزر سه درب دوو-تعمیر یخچال فریزر مینی بار دوو-تعمیر یخچال فریزر توکار دوو-تعمیر یخچال فریزر زیرکابینتی دوو و …)در تهران(تعمیر دوو شمال تهران- تعمیر دوو شرق تهران-تعمیر دوو جنوب تهران-تعمیر دوو غرب تهران و … ) می باشد.

لازم به ذکر است که پاسخگویی شبانه روزی و تعمیرات مربوطه در محل(منزل) و با گارانتی قطعات و خدمات بمدت 180 روز صورت می گیرد .

جهت ثبت درخواست تعمیرات، درخواست را با ذکر تلفن همراه خود ثبت نمایید.

لوگو دوو
یخچال و فریزر دوو
تعمیر یخچال فریزر دوو
Roshaid
لیست ارورهای یخچال فریزر دوو

ارورهای یخچال فریزر دوو

ارورهای یخچال فریزر دوو زمانی نشان داده می شود که یکی از قطعات دستگاه شما دچار نقص فنی شده و نیاز به تعمیرات داشته باشد. در صورت اطلاع از معنای هر ارور می‌توانید در زمان بروز مشکل بهترین اقدام را انجام دهید.عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر دوو …

فرم ثبت درخواست تعمیرات لوازم خانگی



    تعمیر یخچال فریزر دوو

    مهمترین دلایل خاموش شدن صفحه نمایش یخچال فریزر دوو:

    1-نوسانات برق

    2-مشکل در بورد یخچال

    3-مشکل در اتصالات یخچال

    4-مشکل در سوئیچ درب یخچال

    5-خرابی و یا ضربه خوردن صفحه نمایش

    در آخر پیشنهاد ما تماس با روشاید سرویس می باشد چرا که تکنسین های ما 24 ساعته آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان در سریع ترین زمان ممکن می باشند.