تعمیر ماشین لباسشویی آاگ

تعمیر ماشین لباسشویی آاگ

روشاید سرویس با بیش از 30 سال تجربه در زمینه نصب، سرویس و  تعمیرات ماشین لباسشویی، تخصصی ترین مرکز نصب، سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ(تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو آاگ-تعمیر ماشین لباسشویی سطلی آاگ-تعمیر ماشین لباسشویی درب از بالا آاگ-تعمیر ماشین لباسشویی درب از جلو آاگ-تعمیر ماشین لباسشویی جیبی آاگ-تعمیر ماشین لباسشویی قابل حمل آاگ-تعمیر ماشین لباسشویی پرتابل آاگ و …)در تهران(تعمیر ماشین لباسشویی آاگ شمال تهران-تعمیر ماشین لباسشویی آاگ شرق تهران-تعمیر ماشین لباسشویی آاگ جنوب تهران-تعمیر ماشین لباسشویی آاگ غرب تهران و … ) می باشد.

لازم به ذکر است که پاسخگویی شبانه روزی و تعمیرات مربوطه در محل(منزل) و با گارانتی قطعات و خدمات بمدت 180 روز صورت می گیرد.

جهت ثبت درخواست تعمیرات، درخواست را با ذکر تلفن همراه خود ثبت نمایید.

ماشین لباسشویی آاگ
تعمیر ماشین لباسشویی آاگ
Roshaid

فرم ثبت درخواست تعمیرات لوازم خانگی



    تعمیر-ماشین-لباسشویی-آاگ

    مهمترین دلایل تکان خوردن ماشین لباسشویی AEG:

    1-حجم لباس های داخل ماشین لباسشویی از ظرفیت دستگاه بیشتر است.

    2-پایه های ماشین لباسشویی تراز نمی باشند.

    3-خرابی یا بروز ایراد در فنر های نگهدارنده ماشین لباسشویی

    در آخر پیشنهاد ما تماس با روشاید سرویس می باشد چرا که تکنسین های ما 24 ساعته آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان در سریع ترین زمان ممکن می باشند.

    Roshaid

    در آپارات روشاید سرویس

    Roshaid
    تعمیر-ماشین-ظرفشویی-آاگ

    تعمیرات تخصصی لوازم خانگی آاگ

    روشاید سرویس با بیش از 30 سال تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی آاگ(تعمیر تلویزیون آاگ،تعمیر یخچال فریزر آاگ،تعمیر ساید بای ساید آاگ،تعمیر ماشین لباسشویی آاگ،تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ،تعمیر جارو برقی آاگو…) ، تخصصی ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در استان تهران می باشد. جهت ثبت درخواست تعمیرات، درخواست خود را با ذکر تلفن همراه خود ثبت نمایید.

    سوالات متداول

    خطای E30 ماشین لباسشویی آاگ چیست ؟

    • با خرابی اجزاﺀ داخلی دستگاه مواجه می باشید. و ﺗﺄکید می کنیم که تا دستگاه کاملا درست نشده است، از آن استفاده نکنید.

    خطای E40 ماشین لباسشویی آاگ چیست ؟

    • زمانی که درب دستگاه به درستی بسته نشده باشد یا مشکلی در قفل درب وجود دارد، ماشین لباسشویی کد خطا E40 را نمایش می دهد و یا 4 بوق / 4 چشمک می زند.

    خطای E80 ماشین لباسشویی آاگ چیست ؟

    • اگر ماشین لباسشویی کد خطای E80 (یا کدهایی که با E81، E82 و غیره شروع می شود)را نمایش دهد، به طور کلی به مشکل در پمپ چرخش یا رابط کاربری ماشین لباسشویی شما اشاره دارد. و بهتراست که با مرکز تعمیرات تماس ومشاوره بگیرید.

    خطای E70 ماشین لباسشویی آاگ چیست ؟

    • اگر لباسشویی پیغام خطا E70 (یا هر کدی که با E7* شروع می شود) را نمایش دهد، به طور کلی به مشکل سنسور دما در دستگاه اشاره دارد. که می توانید با مرکز تعمیرات بورد تماس و مشاوره بگیرید.