تعمیر یخچال فریزر کلور

تعمیر یخچال فریزر کلور

روشاید سرویس با بیش از 30 سال تجربه در زمینه نصب، سرویس و  تعمیرات یخچال فریزر ، تخصصی ترین مرکز نصب، سرویس و تعمیر یخچال فریزر کلور(تعمیر یخچال کلور-تعمیر ساید بای ساید کلور-تعمیر یخچال فریزر کلور-تعمیر یخچال فریزر فرنچ کلور-تعمیر یخچال فریزر دوقلو کلور-تعمیر یخچال فریزر بالاپایین کلور-تعمیر یخچال فریزر سه درب کلور-تعمیر یخچال فریزر مینی بار کلور-تعمیر یخچال فریزر توکار کلور-تعمیر یخچال فریزر زیرکابینتی کلور و …)در تهران(تعمیر کلور شمال تهران- تعمیر کلور شرق تهران-تعمیر کلور جنوب تهران-تعمیر کلور غرب تهران و … ) می باشد.

لازم به ذکر است که پاسخگویی شبانه روزی و تعمیرات مربوطه در محل(منزل) و با گارانتی قطعات و خدمات بمدت 180 روز صورت می گیرد .

جهت ثبت درخواست تعمیرات، درخواست را با ذکر تلفن همراه خود ثبت نمایید.

تعمیر ماشین لباسشویی کلور
یخچال و فریزر کلور
تعمیر یخچال فریزر کلور
Errors sheet side

ارورهای یخچال فریزر کلور

ارورهای یخچال فریزر کلور زمانی نشان داده می شود که یکی از قطعات دستگاه شما دچار نقص فنی شده و نیاز به تعمیرات داشته باشد. در صورت اطلاع از معنای هر ارور می‌توانید در زمان بروز مشکل بهترین اقدام را انجام دهید.عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر کلور …

فرم ثبت درخواست تعمیرات لوازم خانگی



    مهمترین دلایل خاموش شدن صفحه نمایش یخچال فریزر کلور:

    1-نوسانات برق

    2-مشکل در بورد یخچال

    3-مشکل در اتصالات یخچال

    4-مشکل در سوئیچ درب یخچال

    5-خرابی و یا ضربه خوردن صفحه نمایش

    در آخر پیشنهاد ما تماس با روشاید سرویس می باشد چرا که تکنسین های ما 24 ساعته آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان در سریع ترین زمان ممکن می باشند.