تعمیر ماشین لباسشویی زانوسی

تعمیر ماشین لباسشویی زانوسی

روشاید سرویس با بیش از 30 سال تجربه در زمینه نصب، سرویس و  تعمیرات ماشین لباسشویی، تخصصی ترین مرکز نصب، سرویس و تعمیر لباسشویی زانوسی(تعمیر لباسشویی دوقلو زانوسی-تعمیر لباسشویی سطلی زانوسی-تعمیر لباسشویی درب از بالا زانوسی-تعمیر لباسشویی درب از جلو زانوسی-تعمیر لباسشویی جیبی زانوسی-تعمیر لباسشویی قابل حمل زانوسی-تعمیر لباسشویی پرتابل زانوسی و …)در تهران(تعمیر لباسشویی زانوسی شمال تهران-تعمیر لباسشویی زانوسی شرق تهران-تعمیر لباسشویی زانوسی جنوب تهران-تعمیر لباسشویی زانوسی غرب تهران و … ) می باشد.

لازم به ذکر است که پاسخگویی شبانه روزی و تعمیرات مربوطه در محل(منزل) و با گارانتی قطعات و خدمات بمدت 180 روز صورت می گیرد.

جهت ثبت درخواست تعمیرات، درخواست را با ذکر تلفن همراه خود ثبت نمایید.

ماشین لباسشویی زانوسی
تعمیر ماشین لباسشویی زانوسی
Roshaid
Errors sheet zanussi1

ارورهای ماشین لباسشویی زانوسی

ارورهای ماشین لباسشویی زانوسی زمانی نشان داده می شود که یکی از قطعات دستگاه شما دچار نقص فنی شده و نیاز به تعمیرات داشته باشد. در صورت اطلاع از معنای هر ارور می‌توانید در زمان بروز مشکل بهترین اقدام را انجام دهید.عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی زانوسی …

Roshaid

فرم ثبت درخواست تعمیرات لوازم خانگی



    تعمیر ماشین لباسشویی زانوسی

    مهمترین دلایل تکان خوردن ماشین لباسشویی زانوسی:

    1-حجم لباس های داخل ماشین لباسشویی از ظرفیت دستگاه بیشتر است.

    2-پایه های ماشین لباسشویی تراز نمی باشند.

    3-خرابی یا بروز ایراد در فنر های نگهدارنده ماشین لباسشویی

    در آخر پیشنهاد ما تماس با روشاید سرویس می باشد چرا که تکنسین های ما 24 ساعته آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان در سریع ترین زمان ممکن می باشند.

    Roshaid

    در آپارات روشاید سرویس