ارورهای پکیج بوتان

ارورهای پکیج بوتان – تعمیر پکیج بوتان

ارورهای پکیج بوتان زمانی نشان داده می شود که یکی از قطعات دستگاه شما دچار نقص فنی شده و نیاز به تعمیرات داشته باشد. در صورت اطلاع از معنای هر ارور می‌توانید در زمان بروز مشکل بهترین اقدام را انجام دهید. عیب یابی و تعمیر پکیج بوتان و حتی خدمات بوتان در نصب و سرویس های دوره ای، به دلیل پیچیدگی ساخت دستگاهها، کار آسانی نیست. بنابراین توصیه می‌شود اگر دانش و اطلاعات کافی در این زمینه ندارید، حتما از یک تکنسین متخصص در جهت تعمیر پکیج کمک بگیرید. 

ارورهای پکیج بوتان:

در زیر به صورت خلاصه به تمامی کدهای خطا(ارورهای) پکیج بوتان می پردازیم:

ارور E01:

هنگامی که شعله پکیج روشن نشود این ارور ظاهر می گردد. علت روشن نشدن شعله پکیج می تواند به دلیل خراب بودن شیر گاز و جرقه زدن یا خراب بودن سنسور شعله باشد. برای برطرف کردن این مشکل از یک تعمیر کار متخصص در این زمینه کمک بخواهید.

ارورهای پکیج بوتان

ارور E02:

زمانی که این ارور در این مدل پکیج نمایش داده می شود، دمای آب به حدی بالا رفته است که کابل دستگاه قطع شده است؛ در این مواقع تعمیر کار باید کلید و کابل دستگاه را با دقت مورد بررسی قرار دهد.

ارور E04:

در مدار گرمایشی پکیج بالا بودن فشار آب منجر به بروز این ارور می گردد. در صورت بروز این خطا باید فشار و شیر پرکن را مورد بررسی قرار داد. اگر فشار پایین تر ۳ باشد، این ارور به آسانی برطرف خواهد شد.

ارورE07:

در صورتی که سنسور دمای آب که یک قطعه اساسی در پکیج ها به شمار می رود دچار مشکل شود، پکیج این ارور را نمایش خواهد داد. همچنین قطع شدن سیمی که به این سنسور متصل باشد، نیز می تواند علت بروز این خطا باشد.

ارور E09:

زمانی که آب در مدار گردش نداشته باشد در صفحه نمایشگر پکیج این ارور ظاهر می شود.

ارور E11:

این خطا را هنگامی در پکیج مشاهده می کنیم که شیر گاز پکیج دچار ایراد شده باشد. در این صورت به حضور تعمیرکار جهت بررسی شیر نیاز است.

ارور E28:

 زمانی که خطای متفاوتی در حرکت مشاهده شد اما یه آن رسیدگی نشود این ارور پی در پی تکرار شده و در نهایت در صفحه نمایشگر ظاهر خواهد شد؛ در این مواقع باید سیم برق را از پریز جدا کرد و تعمیرکار پکیج را از این مشکل مطلع ساخت.

تعمیر پکیج بوتان

ارور E37:

پایین بودن ولتاژ برق ورودی دستگاه

ارور E40:

وجود نوسان در برق ورودی دستگاه

ارور E41:

خاموش شدن مکرر مشعل( بیش از 6 بار)

ارور E42:

خرابی یا گیر کردن دکمه‌های برد

ارور E43:

عدم ارتباط با ریموت کنترل پکیج

ارور E44:

باز بودن بیش از حد شیر گاز پکیج قبل از تشکیل شعله

ارور A01:

مشکلات مختلف در مشعل پکیج، باعث نمایش دادن این دستگاه می شود که باید مسیر خروجی احتراق، مشعل و غیره توسط تعمیرگاه متخصص مورد بررسی قرار بگیرد.

ارور A02:

 بر روی مبدل پکیج کلید حرارتی وجود دارد که نقش مهمی را در این دستگاه ایفا می‌کند. اگر این کلید حرارتی به هر علتی دچار مشکل و اختلال شود، دستگاه این ارور را می دهند و نیاز به بررسی توسط تعمیرکار می باشد.

کلام آخر

ارور پکیج بوتان در واقع نوعی اخطار است و به شما اطلاع می دهد دستگاه شما دچار نقص فنی شده و نیاز به تعمیرات دارد. برخی از مشکلات پکیج جزئی بوده و در صورت آشنایی با معنای هر کدخطا می‌توانید خودتان مشکل پیش آمده را برطرف کنید.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *