تعمیر درب یخچال

تعمیر درب یخچال(ساید)

روشاید سرویس با بیش از 30 سال تجربه در زمینه نصب، سرویس و  تعمیرات یخچال فریزر ، تخصصی ترین مرکز نصب، سرویس و تعمیرات درب یخچال(خوردگی-شکستگی-زنگ زدگی-فرو رفتگی-پوسیدگی-افتادگی و …)در تهران(تعمیر درب یخچال شمال تهران-تعمیر درب یخچال شرق تهران-تعمیر درب یخچال جنوب تهران-تعمیر درب یخچال غرب تهران و … ) می باشد.

لازم به ذکر است که پاسخگویی شبانه روزی و تعمیرات مربوطه در منزل(محل) و با گارانتی قطعات و خدمات بمدت 180 روز صورت می گیرد.

جهت ثبت درخواست تعمیرات، درخواست را با ذکر تلفن همراه خود ثبت نمایید.

درب یخچال
تعمیر یخچال فریزر امرسان
Roshaid

فرم ثبت درخواست تعمیرات درب یخچال



    تعمیرات-یخچال-فریزر-امرسان

    روند تعمیر درب یخچال(ساید) :

    اگر یخچال یا ساید شما دچار مشکلاتی از قبیل پوسیدگی ، افتادگی ، شکستگی بوش لولا ، خردشدن زیر درب ، زنگ زدگی ، خوردگی ، شکستگی ، نشتی داخل درب ساید ، یخ زدگی واترتانک-واتر تانک داخل درب ساید ،  قطعی سیم کشی داخل درب ساید ، یخ زدگی لوله درین یخساز و … شده باشد، و یا امکان دارد که درب یخچال شما موقع جابجایی به دیوار یا میله ای برخورد کرده و دچار گودی شده باشد. در کلیه این مواقع،متخصصین ما نهایت تلاش خود را می کنند که درب یخچال(ساید) شما را تعمیر کرده و عین روز اول به شما تحویل دهند.

    یک درب جایگزین برای شما آورده و نصب میشود، درب شما در کاور پوشانده شده و با رعایت نکات حفاظتی به شرکت روشاید سرویس برای تعمیرات لازم انتقال داده میشود.

    پس از انجام تعمیرات لازم، و رنگ زدن درب با رنگ متالیک فوری ممتاز شرکت کحالی(عین روز اولی که دستگاه را خریده اید)، یعنی نوسازی درب یخچال(ساید)، آنرا در کاور قرار داده و برای شما آورده شده و نصب، راه اندازی و تست میگردد.

    Roshaid