تعمیر تلویزیون نکسار : روشاید سرویس با بیش از 30 سال تجربه در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات تلویزیون ، تخصصی ترین مرکز نصب، سرویس و تعمیر تلویزیون نکسار Nexar ( LED - LCD - QLED - 4K - هوشمند و … ) در تهران( تعمیرات تلویزیون نکسار شمال تهران - تعمیرات تلویزیون نکسار شرق تهران - تعمیرات تلویزیون نکسار جنوب تهران - تعمیرات تلویزیون نکسار غرب تهران و … ) می باشد.
جهت ثبت سریع درخواست تعمیر تلویزیون نکسار Nexar در تهران ، می توانید با 59227-021 تماس گرفته و یا آنلاین فرم درخواست تعمیرات را ارسال کنید. تا همکاران ما هماهنگی های لازم جهت تعمیر تلویزیون نکسار در منزل را بعمل آورند.
لازم به ذکر است که پاسخگویی شبانه روزی و تعمیرات تلویزیون نکسار Nexar در منزل ( محل ) و با گارانتی قطعات و خدمات بمدت 180 روز صورت می گیرد.
دفترچه راهنمای کاربر تلویزیون نکسار Nexar خود را بررسی کنید.
از سالم بودن کابل ها و اتصالات آنها اطمینان حاصل کنید.
تنظیمات تلویزیون را بررسی کنید.
تلویزیون را به روز کنید.
تلویزیون را ریست فکتوری کنید.
مدل و شماره سریال تلویزیون خود را یادداشت کنید.
مشکل را به طور کامل برای تکنسین تعمیرات تلویزیون نکسار شرح دهید.
هر گونه اقدامی را که برای عیب یابی مشکل انجام داده اید به تکنسین بگویید.
| مشکلات رایج تلویزیون نکسار | علت | راه حل |
| مشکلات مربوط به تصویر |
عدم وجود تصویر | بررسی کنید که تلویزیون نکسار به برق وصل باشد. از سالم بودن پریز برق و سیم برق اطمینان حاصل کنید. ورودی ویدیو را بررسی کنید و مطمئن شوید که به درستی انتخاب شده باشد. |
| تصویر تار یا دارای برفک | تنظیمات وضوح و کیفیت تصویر را بررسی کنید. اگر از کابل HDMI استفاده می کنید، از سالم بودن کابل و اتصالات آن اطمینان حاصل کنید. | |
| خطوط عمودی یا افقی روی صفحه | تنظیمات تصویر را بررسی کنید.اگر مشکل همچنان ادامه داشت، ممکن است مشکلی در پنل یا برد تلویزیون وجود داشته باشد. | |
| رنگ های نادرست | تنظیمات رنگ را بررسی کنید. | |
| مشکلات مربوط به صدا | عدم وجود صدا | از سالم بودن بلندگوها و اتصالات آنها اطمینان حاصل کنید.تنظیمات صدا را بررسی کنید. |
| صدای نویز یا وزوز | منبع صدا را بررسی کنید و مطمئن شوید که هیچ منبع تداخلی در نزدیکی تلویزیون نکسار وجود ندارد. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، ممکن است مشکلی در برد تلویزیون وجود داشته باشد. |
یکی از مشکلات رایج که در زمان تعمیر تلویزیون ها (تعمیر تلویزیون نکسار ، تعمیر تلویزیون سامسونگ و …) با آن مواجه می شویم، ایجاد نقاط پرنور روی صفحه نمایش است. به این صورت که نور تصویر به صورت یکنواخت منتشر نمیشود و برخی از نقاط تصویر پرنورتر هستند.
این مساله نشان میدهد که لامپها و بک لایت دستگاه خراب شده است.
علت اصلی آن هم جدا شدن منشورهایی است که به لامپها متصل است و نور آنها را به صورت یکنواخت روی صفحه نمایش منتشر میکنند.
البته خرابی و جدا شدن منشورها هم خود به علت حرارت زیادی است که لامپها پس از ساعتها کار کردن ایجاد میکنند.
یا این که ممکن است لامپها بیکیفیت و غیر استاندارد باشد و منشورها از آن جدا شود.

کلیه تعمیرات تخصصی سخت افزاری و نرم افزاری انواع مدل های تلویزیون نکسار اعم از :
۱- تنظیم روشنایی در تلویزیون ال ای دی نکسار
۲- تنظیم کنتراست تلویزیون نکسار
۳- استفاده از پارچه میکروفایبر برای تمییز کردن و عدم استفاده از محلول های پاک کننده
۴- استفاده از تنظیم کننده ولتاژ یا محافظ برق
۵- انرژی دستگاه خود را با خاموش کردن تلویزیون و نگذاشتن روی حالت استند بای(Standby) حفظ کنید.
۶- ایجاد تهویه مناسب و جلوگیری از گرم شدن تلویزیون
۷- کشیدن دوشاخه برق تلویزیون هنگام خاموش بودن دستگاه
راهکار بسیار ساده ای وجود دارد که طول عمر بک لایت را 30 الی 40 درصد افزایش می دهد:
مشکل :
پس از اتصال کنسول بازی به تلویزیون نکسار از طریق کابل HDMI، یهو تلویزیون خاموش شد و دیگر روشن نمی شود. البته چراغ standby آن روشن است!!!
علت:
اتصال HDMI در حالت روشن به بورد مین آسیب زده است.
راه حل:
باید مین تعویض گردد. که مستلزم پرداخت هزینه ای گزاف از 5000000 تومان به بالا بسته به مدل و سایز تلویزیون می باشد.
نکته مهم :
می توان با رعایت یک پیشگیری ساده از این مشکل جلوگیری کنید. و آن راهکار ساده این است که : ابتدا اطمینان حاصل کنید که هر دو دستگاه( تلویزیون و مثلا کنسول بازی) خاموش باشند. و سپس آنها را با کابل HDMI به هم متصل کنید. وبعد از آن دو دستگاه را روشن کرده و استفاده نمایید.
در روشاید سرویس، ما متعهد به ارائه خدمات با کیفیت بالا برای تعمیر تلویزیون نکسار شما در سریعترین زمان ممکن هستیم. ما طیف گستردهای از خدمات را ارائه میدهیم، از جمله:
ثبت درخواست: میتوانید به صورت آنلاین یا تلفنی درخواست خود را ثبت کنید. ما در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت تا زمان مناسب برای حضور تکنسین در محل را هماهنگ کنیم.
ایجاد حساب کاربری در اتوماسیون روشاید سرویس: بلافاصله پس از ثبت درخواست، یک حساب کاربری برای شما ایجاد میشود. و از آن به بعد می توانید از طریق پنل کاربری خود، تمامی درخواست ها و سفارشات و ... را مشاهده و پیگیری کنید.
هماهنگی با تکنسین و مشتری: ما با شما و تکنسین هماهنگی لازم را انجام خواهیم داد تا زمانی که برایتان مناسب باشد، تکنسین در محل حاضر شود.
تعیین وقت: ما زمان دقیق حضور تکنسین در محل را به شما اطلاع خواهیم داد.
انجام خدمات: تکنسینهای ما مجرب و کارآزموده هستند و از جدیدترین ابزار و تجهیزات برای تعمیر تلویزیون نکسار شما استفاده میکنند.
تست خدمات: پس از انجام تعمیرات، تکنسین تلویزیون نکسار را به طور کامل تست میکند تا از عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل کند.
ارائه فاکتور و برگه گارانتی ۱۸۰ روزه: پس از اتمام کار، فاکتوری به شما ارائه میشود که شامل شرح خدمات انجام شده و هزینه آنها است. همچنین، ما ضمانت ۱۸۰ روزه را برای خدمات خود ارائه میدهیم.
ما دلایل متعددی برای انتخاب روشاید سرویس به عنوان ارائه دهنده خدمات تعمیر تلویزیون نکسار شما داریم:
تکنسینهای مجرب و کارآزموده: ما تیمی از تکنسینهای مجرب و کارآزموده داریم که از جدیدترین دانش و ابزار برای تعمیر تلویزیون نکسار شما استفاده میکنند.
خدمات با کیفیت بالا: روشاید سرویس متعهد به ارائه خدمات با کیفیت بالا به مشتریان خود است.
قیمتهای مناسب: ما قیمتهای منصفانه و رقابتی برای خدمات خود ارائه میدهیم.
ضمانت ۱۸۰ روزه: ضمانت ۱۸۰ روزه برای خدمات انجام شده، توسط روشاید سرویس گارانتی می شود.
خدمات مشتری عالی: ما به ارائه خدمات مشتری عالی به هموطنان عزیز خود اهمیت میدهیم.
سرعت در خدمات: ما به ارائه خدمات مشتری در سریعترین زمان ممکن(حداکثر تا 8 ساعت) پایبند هستیم.
خدمات در منزل: هزینه های زیاد، جابجایی و مشکلات در حمل لوازم خانگی حجیم و سنگین همانند تلویزیون اینچ بالای نکسار و … سبب شد تا شرکت روشاید سرویس تکنسین های خود را به محل مورد نظر شما اعزام کند تا نیازی به جابجایی نبوده و آرامش و آسایش شما عزیزان حاصل شود.
خدمات در روزهای تعطیل: ما خدمات خود را در روزهای تعطیل هم به شما مشتریان عزیز ارائه میدهیم.
استفاده از قطعات اصلی: روشاید سرویس در خدمات ارائه شده به مشتری از قطعات ارجینال استفاده می کند.
مهمترین مناطق تحت پوشش روشاید سرویس عبارتند از:
شمال تهران: قلهک ، ولنجک ، زعفرانیه ، تجریش ، الهیه ، جردن ، ظفر ، دروس ، پاسداران ، آجودانیه ، محمودیه ، نیاوران ، دیباجی ، لواسان ، قیطریه ، اقدسیه ، اندرزگو ، چیذر ، دارآباد ، جماران ، شمسآباد ، دوشانتپه ، ازگل ، ارتش و ...
غرب تهران: ستارخان ، تهران ویلا ، سازمان آب ، جلال آل احمد ، آزادی ، شادمان ، توحید ، جمهوری ، پونک ، همیلا ، نفت ، اشرفی اصفهانی ، بلوار فرحزادی ، سیف ، زرافشان ، سپهر ، سعادت آباد ، شهرک غرب ، صادقیه ، بلوار فردوس ، سازمان برنامه ، کن ، طرشت ، گیشا ، میرداماد ، مهرآباد ، مرزداران ، المپیک ، دهکده ، شهرزیبا ، تهرانسر ، سیمون بولیوار ، شهران ، نیایش ، فرحزاد ، دریاچه ، چیتگر ، امیر کبیر و ...
شرق تهران: تهرانپارس ، نارمک ، نیرو هوایی ، پیروزی ، نبرد ، افسریه ، میدان خراسان ، مجیدیه ، نظام آباد ، شهدا ، چهارراه کوکاکولا ، امام حسین ، صفا ، پل چوبی و ...
جنوب تهران: مولوی ، شاپور ، هرندی ، دروازه غار، بریانک ، تختی ، خزانه ، شوش ، نازی آباد ، راه آهن ، دروازه قزوین و ...
مرکز تهران: بهارستان ، جمهوری ، حسن آباد ، انقلاب ، سعدی ، فردوسی ، امام خمینی(ره) ، ولیعصر ، بلوار کشاورز ، یوسف آباد ، حافظ ، پارک شهر ، ویلا ، چهارراه استانبول و ...
علاوه بر این مناطق، روشاید سرویس در بسیاری از مناطق دیگر تهران نیز خدمات خود را ارائه می دهد.
شما میتوانید جهت درخواست نصب، سرویس و تعمیرات تلویزیون نکسار Nexar در تهران از طریق روشهای زیر با ما تماس بگیرید:
وب سایت: میتوانید از طریق وب سایت ما به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید.
تلفن: شما میتوانید با شماره های زیر، مستقیما تماس بگیرید:
تلفن های تماس روشاید سرویس : 59227 021 – 91072290 021 – 91001920 021 – 91303040 021
پشتیبانی و پاسخگویی شبانه روزی : 26137021 021 – 86051847 021
ایام تعطیل : 09190919907 – 09190919908
ایمیل: Roshaidservices@gmail.com
( پاسخگویی: تمام روزهای هفته حتی در ایام تعطیل 24 ساعته )
اعتماد شما سرمایه ماست.
ساعت و روزهای کاری
هفت روز هفته از 8:00 الی 23:00 پاسخگوی شما هستیم.
برای اطلاع از جشنواره ها ایمیل خود را وارد کنید.
دسترسی سریع
تماس با روشاید سرویس
ایام تعطیل :
شبانه روزی :
ایام تعطیل :
شبانه روزی :


هنوز نظری ثبت نشده!!
شما اولین نفری باشید که نظرش رو ثبت میکنه.
هنوز نظری ثبت نشده!!
شما اولین نفری باشید که نظرش رو ثبت میکنه.
فرم پرسش و نظردهی
اطلاعات شخصی شما مانند شماره موبایل و ایمیل فقط برای ارتباط داخلی استفاده میشود و به هیچ عنوان در معرض دید عموم قرار نخواهد گرفت.