نصب ، سرویس و تعمیرات هایسنس (hisense)   


نصب ، سرویس و تعمیرات هایسنس (hisense) روشاید سرویس با بیش از 30 سال تجربه در زمینه نصب ، سرویس و تعمیرات هایسنس (تعمیر ساید بای ساید هایسنس ، تعمیر یخچال فریزر هایسنس ، تعمیر ماشین لباسشویی هایسنس ، تعمیر ماشین ظرفشویی هایسنس ، تعمیر جاروبرقی هایسنس ، تعمیر اجاق گاز هایسنس ، تعمیر کولر گازی هایسنس ، تعمیر داکت اسپیلت هایسنس ، تعمیر چیلر هایسنس ، تعمیر VRF هایسنس ، تعمیر ماکروویو هایسنس ، تعمیر سولاردام هایسنس ، تعمیر هود هایسنس و…) ،  تخصصی ترین مرکز مجاز و رسمی ( نمایندگی مجاز ) نصب ، سرویس دوره ای و تعمیرات لوازم خانگی (hisense) در استان تهران (تعمیرات لوازم خانگی هایسنس غرب تهران، تعمیرات لوازم خانگی هایسنس شمال تهران، تعمیرات لوازم خانگی هایسنس شرق تهران، تعمیرات لوازم خانگی هایسنس جنوب تهران) میباشد. جهت ثبت درخواست تعمیرات، درخواست خود را با ذکر تلفن همراه خود ثبت نمایید.

 

ایرادات شایع کولر گازی هایسنس (hisense)

ایرادات شایع کولر گازی هایسنس (hisense)   

علت 

راه حل

 

کم شدن میزان خنکی کولر گازی

 

نشتی گاز

در اولین فرصت حتما از یک تعمیرکار روشاید سرویس که دارای مهارت در عیب یابی کولر گازی می باشد کمک بگیریدتا شارژ گاز انجام دهند

 

سوختن کمپرسور

در اولین فرصت حتما از یک تعمیرکار روشاید سرویس که دارای مهارت در عیب یابی کولر گازی می باشد کمک بگیریدتا کمپرسور را تعویض نماییند

ایراد بردی

با تکنسین روشاید سرویس تماس بگیرید تا تعمیر برد یا تعویض برد انجام دهند

 

یخ زدن ( برفک زدن )  لوله های کولر گازی

 

فن بلوور

چک کردن فن بلوور درصورت خرابی توسط تکنسین مجرب روشاید سرویس تعویض شود

انسداد مسیر جریان هوا

رفع انسداد مسیر جریان هوا

فیلترها

تمیز کردن یا تعویض فیلترها توسط تکنسین مجرب روشاید سرویس انجام شود

ایرادات ظرفشویی هایسنس (hisense)

ایرادات ظرفشویی هایسنس (hisense)

علت

راه حل

تخلیه نشدن آب ظرفشویی    

مسدود شدن فیلتر تخلیه یا فاضلاب

 چک کردن پمپ تخلیه ظرفشویی هایسنس (hisense) توسط تکنسین مجرب روشاید سرویس و تعویض آن

انسداد شلنگ تخلیه

تعویض شلنگ تخلیه ظرفشویی هایسنس (hisense)

 

خشک نشدن ظروف در ظرفشویی هایسنس (hisense)  

خراب شدن المنت

از یک مولتی متر استفاده می شود در صورت نیاز توسط تکنسین مجرب روشاید سرویس المنت دستگاه تعویض شود

ایراد در ترموستات

تعویض و تعمیر ترموستات ماشین ظرفشویی هایسنس (hisense)  تکنسین مجرب روشاید سرویس

خرابی فن یا دریچه هوا 

بررسی و تعویض دریچه هوا ظرفشویی هایسنس (hisense) توسط تکنسین مجرب روشاید

ایراد در پمپ تخلیه آب

چک کردن پمپ تخلیه ظرفشویی هایسنس (hisense)  توسط تکنسین مجرب روشاید سرویس و تعویض آن

ایرادات لباسشویی هایسنس (hisense)  

ایرادات لباسشویی هایسنس (hisense)  

علت

راه حل

روشن نشدن ماشین لباسشویی هایسنس (hisense)

عدم اتصال دوشاخه به پریز برق

دوشاخه برق چک شود و به پریز برق وصل شود

خرابی میکروسوئیچ

باید توسط تکنسین مجرب روشاید سرویس بررسی و تعویض شود

از کار افتادن تایمر دستگاه

اگر تایمر خراب شده باشد باید توسط تکنسین مجرب روشاید سرویس تعویض شود

خرابی سیستم بلبرینگ

از آنجا که تعویض بلبرینگ لباسشویی نیاز به اطلاعات تخصصی و ابزار مناسب دارد، پیشنهاد می‌شود که با روشاید سرویس تماس گرفته و درخواست اعزام تکنسین ماهر کنید

تمیز نشستن ماشین لباسشویی هایسنس (hisense)  

استفاده بیش از حد از مواد شوینده

استفاده از مواد شوینده به مقدار درست و استاندارد انجام گیرد

عدم انتخاب برنامه شستشوی مناسب

هر نوع لباس به دمای آب خاصی برای شستشو نیاز دارد

پر کردن بیش از حد دستگاه

به میزان وزن ماشین لباسشویی خود لباس ریخته شود

گرفتگی مسیر تخلیه لباسشویی

چک کردن مسیر تخلیه درصورتی که پمپ تخلیه خراب بود توسط تکنسین مجرب روشاید سرویس بررسی و تعویض گردد

ایرادات رایج یخچال فریزر هایسنس (hisense)  

ایرادات رایج یخچال فریزر هایسنس (hisense)   

علت

راه حل

خنک نمی کند

ترموستات    

ترموستات را بررسی کنید تا مطمئن شوید که در دمای صحیح تنظیم شده است. اگر ترموستات خراب شده است، باید توسط تکنسین روشاید سرویس آن را تعویض نمایید

فن اواپراتور

اگر فن خراب شده است، باید توسط تکنسین روشاید سرویس آن را تعویض نمایید

 

موتور کندانسور

بررسی کنید که موتور کندانسور به درستی کار می کند یا خیر. اگر موتور خراب شده است باید توسط تکنسین روشاید سرویس آن را تعویض نمایید

یخچال فریزر یخ زدایی نمی کند

المنت گرم کننده

اگر المنت خراب شده باید توسط تکنسین روشاید سرویس آن را تعویض نمایید

تایمر یخ زدایی

اگر تایمر خراب شده است باید توسط تکنسین روشاید سرویس آن را تعویض نمایید

ترموستات دیفراست

اگر ترموستات خراب شده است باید توسط تکنسین روشاید سرویس آن را تعویض نمایید

 

ایرادات رایج جاروبرقی هایسنس (hisense)   

ایرادات رایج جاروبرقی هایسنس (hisense)   

علت

راه حل

جارو برقی هایسنس (hisense)  روشن نمی شود

جاروبرقی به برق وصل باشد

چک کردن جارو برقی هایسنس (hisense)  به برق وصل باشد

دکمه روشن/خاموش را بررسی کنید

دکمه های جارو برقی هایسنس (hisense) خراب شده باشد باید توسط تکنسین روشاید سرویس تعویض گردد

فیوز یا قطع کننده مدار را بررسی کنید

ممکن است سوخته باشد و باید توسط تکنسین روشاید سرویس تعویض گردد

سیم برق را بررسی کنید.

ممکن است آسیب دیده باشد و و باید توسط تکنسین روشاید سرویس تعویض گردد

جارو برقی هایسنس (hisense)    مکش ندارد

کیسه جاروبرقی را بررسی کنید ممکن است پر باشد و نیاز به خالی کردن یا تعویض کیسه جاروبرقی داشته باشد

فیلترها را بررسی کنید

ممکن است کثیف یا مسدود شده باشند و نیاز به تمیز کردن یا تعویض داشته باشند

لوله جاروبرقی را بررسی کنید

ممکن است گرفتگی داشته باشد که باید رفع ایراد گردد

اتصالات را بررسی کنید

امکان دارد شل یا شکسته باشد در صورت تعویض می توانید با تکنسین های مجرب روشاید سرویس تماس بگیرید

 

روند ارائه خدمات روشاید سرویس برای تعمیر لوازم خانگی هایسنس (hisense) شما

 

•    در روشاید سرویس، ما متعهد به ارائه خدمات با کیفیت بالا برای تعمیر لوازم خانگی هایسنس (hisense) شما در سریع‌ترین زمان ممکن هستیم. ما طیف گسترده‌ای از خدمات را ارائه می‌دهیم، از جمله:
•    ثبت درخواست: می‌توانید به صورت آنلاین یا تلفنی درخواست خود را ثبت کنید. ما در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت تا زمان مناسب برای حضور تکنسین در محل شما را هماهنگ کنیم.
•    هماهنگی با تکنسین و مشتری: ما با شما و تکنسین هماهنگی لازم را انجام خواهیم داد تا زمانی که برایتان مناسب باشد، تکنسین در محل شما حاضر شود.
•    تعیین وقت: ما زمان دقیق حضور تکنسین در محل شما را به شما اطلاع خواهیم داد.
•    انجام خدمات: تکنسین‌های ما مجرب و کارآزموده هستند و از جدیدترین ابزار و تجهیزات برای تعمیر لوازم خانگی هایسنس (hisense) شما استفاده می‌کنند.
•    تست خدمات: پس از انجام تعمیرات، تکنسین لوازم خانگی هایسنس (hisense) را به طور کامل تست می‌کند تا از عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل کند.
•    ارائه فاکتور و برگه گارانتی ۱۸۰ روزه: پس از اتمام کار، فاکتوری به شما ارائه می‌شود که شامل شرح خدمات انجام شده و هزینه آنها است. همچنین، ما ضمانت ۱۸۰ روزه را برای خدمات خود ارائه می‌دهیم.

چرا روشاید سرویس را انتخاب کنید؟


ما دلایل متعددی برای انتخاب روشاید سرویس به عنوان ارائه دهنده خدمات  تخصصی ترین مرکز مجاز و رسمی ( نمایندگی مجاز ) نصب ، سرویس دوره ای و تعمیرات لوازم خانگی  هایسنس (hisense) شما داریم:
تکنسین‌های مجرب و کارآزموده: ما تیمی از تکنسین‌های مجرب و کارآزموده داریم که از جدیدترین دانش و ابزار برای تعمیر لوازم خانگی هایسنس (hisense)  شما استفاده می‌کنند.
خدمات با کیفیت بالا: روشاید سرویس متعهد به ارائه خدمات با کیفیت بالا به مشتریان خود است.
قیمت‌های مناسب: ما قیمت‌های منصفانه و رقابتی برای خدمات خود ارائه می‌دهیم.
ضمانت ۱۸۰ روزه: ضمانت ۱۸۰ روزه برای خدمات انجام شده، توسط روشاید سرویس گارانتی می شود.
خدمات مشتری عالی: ما به ارائه خدمات مشتری عالی به هموطنان عزیز خود اهمیت می‌دهیم.
سرعت در خدمات: ما به ارائه خدمات مشتری در سریعترین زمان ممکن(حداکثر تا 8 ساعت) پایبند هستیم.
خدمات در منزل:هزینه های زیاد، جابجایی و مشکلات در حمل لوازم خانگی حجیم و سنگین همانند یخچال فریزر هایسنس (hisense) ولباسشویی … سبب شد تا شرکت روشاید سرویس تکنسین های خود را به محل مورد نظر شما اعزام کند تا نیازی به جابجایی نبوده و آرامش و آسایش شما عزیزان حاصل شود.

خدمات در روزهای تعطیل: ما خدمات خود را در روزهای تعطیل هم به شما مشتریان عزیز ارائه می‌دهیم.
استفاده از قطعات اصلی: روشاید سرویس در خدمات ارائه شده به مشتری از قطعات هایسنس (hisense) ارجینال استفاده می کنیم.

سوالات رایج تعمیرات لوازم خانگی هایسنس (hisense)   :


چه مدت طول می‌کشد تا تکنسین در محل من حاضر شود؟
پاسخ: معمولاً تکنسین‌ها در عرض 8 ساعت در محل شما حاضر می‌شوند.
هزینه تعمیر لوازم خانگی چقدر است؟
پاسخ: هزینه تعمیر لوازم خانگی هایسنس (hisense)  به نوع خرابی و مدل لوازم خانگی هایسنس (hisense)  شما بستگی دارد. با این حال، ما قیمت‌های منصفانه و رقابتی برای خدمات خود ارائه می‌دهیم.
آیا ضمانتی برای خدمات شما وجود دارد؟
پاسخ: بله، ما ضمانت 180 روزه را برای خدمات خود ارائه می‌دهیم.
چگونه می‌توانم درخواست تعمیر لوازم خانگی هایسنس (hisense)  خود را ثبت کنم؟
پاسخ: شما می‌توانید به صورت آنلاین یا تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

مناطق تحت پوشش روشاید سرویس برای تعمیرات لوازم خانگی هایسنس (hisense) در تهران


روشاید سرویس به عنوان یکی از شرکت های معتبر در زمینه  تخصصی ترین مرکز مجاز و رسمی ( نمایندگی مجاز ) نصب ، سرویس دوره ای و تعمیرات لوازم خانگی  هایسنس (hisense) در تهران، خدمات خود را به تمامی مناطق این شهر گسترش داده است.
مهمترین مناطق تحت پوشش روشاید سرویس عبارتند از:
شمال تهران: قلهک ، ولنجک ، زعفرانیه ، تجریش ، الهیه ، جردن ، ظفر ، دروس ، پاسداران ، آجودانیه ، محمودیه ، نیاوران ، دیباجی ، لواسان ، قیطریه ، اقدسیه ، اندرزگو ، چیذر ، دارآباد ، جماران ، شمس‌آباد ، دوشان‌تپه ، ازگل ، ارتش و ...
غرب تهران: ستارخان ، تهران ویلا ، سازمان آب ، جلال آل احمد ، آزادی ، شادمان ، توحید ، جمهوری ، پونک ، همیلا ، نفت ، اشرفی اصفهانی ، بلوار فرحزادی ، سیف ، زرافشان ، سپهر ، سعادت آباد ، شهرک غرب ، صادقیه ، بلوار فردوس ، سازمان برنامه ،کن، طرشت ، گیشا ، میرداماد ، مهرآباد ، مرزداران ، المپیک ، دهکده ، شهرزیبا ، تهرانسر ، سیمون بولیوار ، شهران ، نیایش ، فرحزاد ، دریاچه ، چیتگر ، امیر کبیر و ...
شرق تهران: تهرانپارس ، نارمک  ، نیرو هوایی ، پیروزی ، نبرد ، افسریه ، میدان خراسان ، مجیدیه ، نظام آباد ، شهدا ، چهارراه کوکاکولا ، امام حسین ، صفا ، پل چوبی و ...
جنوب تهران:  مولوی ، شاپور ، هرندی ، دروازه غار، بریانک ، تختی ، خزانه ، شوش ، نازی آباد ، راه آهن ، دروازه قزوین و ...
مرکز تهران: بهارستان ، جمهوری ، حسن آباد ، انقلاب ، سعدی ، فردوسی ، امام خمینی(ره) ، ولیعصر ، بلوار کشاورز ، یوسف آباد ، حافظ ، پارک شهر ، ویلا ، چهارراه استانبول و ...


علاوه بر این مناطق، روشاید سرویس در بسیاری از مناطق دیگر تهران نیز خدمات خود را ارائه می دهد.
مناطق تحت پوشش روشاید سرویس برای تعمیرات لوازم خانگی  هایسنس (hisense)   در تهران


شما می‌توانید جهت درخواست تعمیرات لوازم خانگی هایسنس (hisense)  خود از طریق روش‌های زیر با ما تماس بگیرید:
وب سایت: می‌توانید از طریق وب سایت ما به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید.
تلفن: شما می‌توانید با شماره های زیر، مستقیما تماس بگیرید:

تلفن های تماس روشاید سرویس :   59227 02191072290 02191001920 02191303040 021 
پشتیبانی و پاسخگویی شبانه روزی :   26137021 02186051847 021
ایام تعطیل :   0919091990709190919908
ایمیل :  Roshaidservices@gmail.com 
(  پاسخگویی: تمام روزهای هفته حتی در ایام تعطیل 24 ساعته  )

ثبت درخواست تعمیرات در محل
سایر خدمات
نظرات ثبت نظر

هنوز نظری ثبت نشده!!
شما اولین نفری باشید که نظرش رو ثبت میکنه.

اعتماد شما سرمایه ماست.