متن قوانین مهم سایت :
1- برای نصب دستگاه گارانتی و یا غیر گارانتی ، آماده کردن محل نصب و شیر آلات به عهده خوده مشتری می باشد و در صورت نیاز به شیرآلات و آماده کردن محل نصب توسط تکنسین روشاید سرویس هزینه جداگانه دریافت خواهد شد .
2- 6 ماه ضمانت تعمیرات بابت همان خدمتی است که تکنسین انجام داده است، به عنوان مثال اگر بابت "کار نکردن فن کندانسور یخچال" تکنسین مراجعه کند و فن را تعویض کند، تنها همان خدمات مرتبط با فن و قطعات استفاده شده برای تعمیر فن کندانسور شامل ضمانت میباشد. حال اگر در طی این 6 ماه ضمانت فن و خدمات آن، موتور یا بورد دستگاه یا هر قطعه ی دیگری غیر از فن کندانسور به مشکل بخورد، هزینه خدمات و قطعات و مدت گارانتی آن جداگانه میباشد.
3- درصورتیکه مشتری خودش قطعه مربوطه را تهیه کند ، خدمات ایشان فاقد ضمانت 6 ماهه خواهد بود.
4- تکنسین پس از اتمام کار، دستگاه را از لحاظ فنی و ظاهری به شما تحویل داده و در فاکتور از شما امضاء دریافت مینماید. در صورتی که بعد از امضاء و خارج شدن ایشان از منزل ، شما متوجه ایراد ظاهری جدیدی در دستگاه شوید ، ایشان و شرکت روشاید سرویس هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ایراد ظاهری ندارد و فقط خدمت و قطعه ای که برای شما تعویض شده دارای ضمانت میباشد.
5- در طول روند ارائه خدمات، با تکنسین به طور مستقیم تماس تلفنی نداشته باشید، که در غیر اینصورت شرکت روشاید سرویس هیچگونه مسئولیتی در قبال خدمات ارائه شده نخواهد داشت.
6- حداکثر مدت زمان استفاده از جایزه ی خدمت رایگان ( 1 خدمت رایگان بعد از 5 تعمیر انجام شده که فاکترهایشان تمامی پرداخت شده است ) ، 6 ماه پس از تاریخ اولین تعمیر انجام شده می باشد.
7- لازم به ذکر است که خدمت رایگان شامل فقط اجرت می باشد. یعنی هزینه قطعات بکار رفته، گرفته می شود.
اعتماد شما سرمایه ماست.
ساعت و روزهای کاری
هفت روز هفته از 8:00 الی 23:00 پاسخگوی شما هستیم.
برای اطلاع از جشنواره ها ایمیل خود را وارد کنید.
دسترسی سریع
تماس با روشاید سرویس
ایام تعطیل :
شبانه روزی :