ارورهای کولرگازی هایسنس

ارورهای کولرگازی هایسنس – تعمیر کولرگازی هایسنس

ارورهای کولرگازی هایسنس زمانی نشان داده می شود که یکی از قطعات دستگاه شما دچار نقص فنی شده باشد و نیاز به تعمیرات داشته باشد. در صورت اطلاع از معنای هر ارور می‌توانید در زمان بروز مشکل بهترین اقدام را انجام دهید. عیب یابی و تعمیرات کولرگازی هایسنس و خدمات هایسنس به دلیل پیچیدگی ساخت دستگاه، کار آسانی نیست. بنابراین توصیه می‌شود اگر دانش و اطلاعات کافی در این زمینه ندارید، حتما از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید.

ارورهای کولرگازی هایسنس:

در زیر به صورت خلاصه به تمامی کدهای خطا(ارورهای) کولرگازی هایسنس می پردازیم:

ارور کولرگازی هایسنس

ارورE2 , 43:

علت: ارور E2 و 43 در کولر گازی هایسنس معمولا هنگام محافظت از دستگاه نمایش داده می شود. موارد زیر باعث نمایش ارور E2 یا 43 در کولر گازی هایسنس می شوند:

  • هنگامی که دمای لوله داخلی ℃ 53 تا ℃ 63 شود، موتور فن یونیت بیرونی کولر گازی هایسنس متوقف می شود. وقتی دمای کویل داخلی بالاتر از 63 درجه سانتیگراد باشد، کد ارور E2 یا 43 نمایش داده می شود و پس از اینکه دمای لوله داخلی کمتر از 49 درجه سانتیگراد شد، تهویه مطبوع به طور معمول دوباره راه اندازی می شود.
  • سنسور دمای کویل داخلی شل یا خراب شده است.
  • برد کنترل داخلی خراب است.

راه حل: برای رفع مشکل ارور E2 یا 43 در کولر گازی هایسنس می بایست دمای لوله داخلی دستگاه را به کمتر از 49 درجه سانتیگراد برسانید و در صورت خرابی برد کنترل و یا سنسور دمای کویل داخلی آن ها را تعویض کنید.

ارور E2 کولرگازی هایسنس

ارور E4:

علت: دلیل نمایش ارور E4 در کولر گازی هایسنس عوامل زیر می باشد:

  • عاملی باعث مسدود شدن موتور فن داخلی کولر گازی هایسنس شده است.
  • سیم موتور فن شل شده است.
  • موتور فن خراب شده است.
  • برد کنترل داخلی کولر گازی هایسنس خراب شده است.

راه حل: جهت برطرف نمودن ارور E4 کولر گازی هایسنس ابتدا می بایست عواملی که باعث انسداد مسیر گردش هوا در موتور فن داخلی دستگاه شده اند برطرف کنید. پس از آن در صورت خرابی موتور فن و یا سیم آن و خرابی برد کنترل واحد داخلی دستگاه آن ها را تعویض کنید.

ارور E4 کولرگازی هایسنس

ارور EA:

علت: نمایش ارور EA در کولر گازی هایسنس به دلایل زیر می باشد:

  • در اتصال بین برد صفحه نمایش و برد کنترل کولر گازی هایسنس مشکلی به وجود آمده است.
  • برد کنترل یونیت داخلی خراب است.
  • سیم کشی برد صفحه نمایش دچار مشکل شده است.

راه حل: برای رفع مشکل کد خطا EA در کولر گازی هایسنس به دلیل مشکل در برد دستگاه می بایست با مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

ارور 1:

علت: ظاهر شدن کد خطا 1 در نمایشگر کولر گازی هایسنس به دلیل خرابی یا شل شدن اتصال سنسور دمای یونیت خارجی دستگاه یا خرابی برد کنترل پنل داخلی آن می باشد.

راه حل: هنگام ظاهر شدن ارور 1 در کولر گازی هایسنس می بایست اتصالات سنسور دمای یونیت خارجی و یا برد کنترل پنل داخلی را بررسی و در صورت وجود مشکل آن را تعمیر و یا تعویض کنید.

ارور 1 کولرگازی هایسنس

ارور 2:

علت: ارور 2 در کولر گازی هایسنس زمانی نمایان می شود که در مدار سنسور دمای کویل های پنل بیرونی دستگاه اتصال کوتاه یا باز وجود داشته باشد.

راه حل: بر طرف نمودن ارور 2 در کولر گازی هایسنس به دلیل وجود مشکل در اتصالات مدار دستگاه نیاز به تعمیر توسط تعمیرکار دارد.

ارور 3:

علت: ارور 2 در کولر گازی هایسنس زمانی نمایان می شود که در مدار سنسور دمای کویل های پنل بیرونی دستگاه اتصال کوتاه یا باز وجود داشته باشد.

راه حل: بر طرف نمودن ارور 2 در کولر گازی هایسنس به دلیل وجود مشکل در اتصالات مدار دستگاه نیاز به تعمیر توسط تعمیرکار دارد.

ارور 3 کولرگازی هایسنس

کلام آخر

رفع بسیاری از کدهای خطای(ارورهای) کولر گازی(اسپلیت) هایسنس به تجهیزات و مهارت خاصی نیاز دارد و از عهده هر کسی برنمی آید. در نتیجه توصیه ما تماس و کمک گرفتن از یک متخصص و تکنسین می باشد، تا در اسرع وقت و با بهترین کیفیت دستگاه شما به حالت اول برگردد.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *