ارورهای جاروبرقی رباتیک سامسونگ

ارورهای جاروبرقی رباتیک سامسونگ – تعمیر جاروبرقی سامسونگ

ارورهای جاروبرقی رباتیک سامسونگ زمانی نشان داده می شود که یکی از قطعات دستگاه شما دچار نقص فنی شده و نیاز به تعمیرات داشته باشد. در صورت اطلاع از معنای هر ارور می‌توانید در زمان بروز مشکل بهترین اقدام را انجام دهید. عیب یابی و تعمیر جاروبرقی رباتیک سامسونگ به دلیل پیچیدگی ساخت دستگاه، کار آسانی نیست. بنابراین توصیه می‌شود اگر دانش و اطلاعات کافی در این زمینه ندارید، حتما از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید.

ارورهای جاروبرقی رباتیک سامسونگ

ارورهای جاروبرقی رباتیک سامسونگ :

در زیر به صورت خلاصه به تمامی کدهای خطا(ارورهای) جاروبرقی رباتیک سامسونگ می پردازیم:

ارور C01:

علت : چیزی در برس برق گیر کرده است.

رفع خطا : کلید اضطراری را خاموش کنید و هر چیزی که در برس برق گیر کرده است را بردارید. در صورت بازگشت کد، برای درخواست خدمات با مرکز پشتیبانی ما تماس بگیرید.

ارور c01 جاروبرقی رباتیک سامسونگ

ارور C02:

علت : چیزی در چرخ سمت چپ گیر کرده است.

رفع خطا : سوئیچ اضطراری را خاموش کنید و هر چیزی که در چرخ سمت چپ گیر کرده است را بردارید. در صورت بازگشت کد، برای مشاوره و یا درخواست خدمات با مرکز پشتیبانی ما تماس بگیرید.

ارور C02 جاروبرقی رباتیک سامسونگ

ارور C03:

علت : شِیء در چرخ سمت راست گیر کرده است.

رفع خطا : سوئیچ اضطراری را خاموش کنید و هر شِیء که در چرخ سمت راست گیر کرده است را بردارید. در صورت بازگشت کد، برای مشاوره و یا درخواست خدمات با مرکز پشتیبانی ما تماس بگیرید.

ارور C03 جاروبرقی رباتیک سامسونگ

ارور C04:

علت : شِیء در ابزار شاتر خودکار گیر کرده است.

رفع خطا : سوئیچ اضطراری را خاموش کنید و جسم خارجی که در ابزار شاتر خودکار گیر کرده است را بردارید. در صورت بازگشت کد، برای مشاوره و یا درخواست خدمات با مرکز پشتیبانی ما تماس بگیرید.

ارور C04 جاروبرقی رباتیک سامسونگ

ارور C05:

علت : مانعی روی سنسور سپر است.

رفع خطا : سوئیچ اضطراری را خاموش کنید و سعی کنید سنسور را با یک پارچه خشک تمیز کنید. سپس کلید اضطراری را دوباره روشن کنید. در صورت بازگشت کد، برای مشاوره و یا درخواست خدمات به مرکز پشتیبانی ما مراجعه کنید.

ارور C05 جاروبرقی رباتیک سامسونگ

ارور C06:

 علت : چیزی روی سنسور مانع است.

رفع خطا: سوئیچ اضطراری را خاموش کنید و سنسور جلو و عقب را با یک پارچه نرم تمیز کنید. در صورت بازگشت کد، برای مشاوره و یا درخواست خدمات به مرکز پشتیبانی ما مراجعه کنید.

ارور C06 جاروبرقی رباتیک سامسونگ

ارور C07:

علت : شِیء روی سنسور صخره است.

رفع خطا : سوئیچ اضطراری را خاموش کنید و سنسور صخره را با یک پارچه نرم تمیز کنید. در صورت بازگشت کد، برای درخواست خدمات با مرکز پشتیبانی ما تماس و مشاوره بگیرید.

ارور c07 جاروبرقی رباتیک سامسونگ

ارور C11:

علت : مشکلی در بورد اصلی مدارچاپی وجود دارد. 

رفع خطا : کلید اضطراری را خاموش کرده و دوباره روشن کنید. در صورت بازگشت کد، برای درخواست خدمات به مرکز پشتیبانی ما مراجعه کنید.

ارور c11 جاروبرقی رباتیک سامسونگ

ارور C13:

علت : مشکلی در کالیبراسیون دوربین وجود دارد. 

رفع خطا : مطمئن شوید که پنجره بالا، دوربین‌ها و حسگرها تمیز و شفاف هستند. با استفاده از سوئیچ اضطراری در پایین جارو برقی، جارو برقی را با خاموش کردن آن به مدت دو دقیقه و سپس روشن کردن مجدد آن به چرخه درآورید. اگر کد برگشت، برای درخواست خدمات با مرکز پشتیبانی ما تماس، و مشاوره بگیرید.

ارور c13 جاروبرقی رباتیک سامسونگ

ارور C14:

علت : مشکلی در کالیبراسیون دوربین وجود دارد. 

رفع خطا : مطمئن شوید که پنجره بالا، دوربین‌ها و حسگرها تمیز و شفاف هستند. با استفاده از سوئیچ اضطراری در پایین جارو برقی، جارو برقی را با خاموش کردن آن به مدت دو دقیقه و سپس روشن کردن مجدد آن به چرخه درآورید. اگر کد برگشت، برای درخواست خدمات به مرکز پشتیبانی ما مراجعه کنید.

ارور C14 جاروبرقی رباتیک سامسونگ

ارور C57:

علت : مشکلی در سنسور مانع وجود دارد.

رفع خطا : مطمئن شوید که پنجره بالا، دوربین‌ها و حسگرها تمیز و شفاف هستند. با استفاده از سوئیچ اضطراری در پایین جارو برقی، جارو برقی را با خاموش کردن آن به مدت دو دقیقه و سپس روشن کردن مجدد آن به چرخه درآورید. اگر کد برگشت، برای درخواست خدمات به مرکز پشتیبانی ما مراجعه کنید.

ارور C57 جاروبرقی رباتیک سامسونگ

ارور no ba tt:

علت : مشکلی در باتری وجود دارد.

رفع خطا : کلید اضطراری را خاموش کرده و دوباره روشن کنید. در صورت بازگشت کد، برای درخواست خدمات با مرکز پشتیبانی ما تماس و مشاوره بگیرید.

ارور no ba tt جاروبرقی رباتیک سامسونگ

ارور UP5:

علت : چیزی در حال به روز رسانی است.

رفع خطا : این ممکن است هنگام به‌روزرسانی نرم‌افزار، برای مدل‌هایی که از طریق SmartThings به اینترنت متصل هستند، ظاهر شود. این یک خطا نیست.

ارور UP5 جاروبرقی رباتیک سامسونگ

کلام آخر

ارور جاروبرقی سامسونگ در واقع نوعی اخطار است و به شما اطلاع می دهد دستگاه شما دچار نقص فنی شده و نیاز به تعمیرات دارد. برخی از مشکلات جاروبرقی جزئی بوده و در صورت آشنایی با معنای هر کدخطا می‌توانید خودتان مشکل پیش آمده را برطرف کنید.

اما توصیه می‌شود برای جلوگیری از آسیب به سایر قطعات و تعمیر اصولی آن حتما از یک تکنسین متخصص برای رفع ارور جاروبرقی  رباتیک سامسونگ کمک بگیرید.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *