تعمیر پکیج روشاید سرویس با بیش از 30 سال تجربه در زمینه نصب، سرویس و تعمیر پکیج ( تعمیر پکیج دیواری - تعمیر پکیج زمینی - تعمیر پکیج فن دار - تعمیر پکیج بدون فن - تعمیر پکیج برقی - تعمیر پکیج گازسوز - تعمیر پکیج گاز سوز - تعمیر برد پکیج - تعمیر شیرپرکن پکیج - تعمیر پمپ پکیج - تعمیر مبدل پکیج - تعمیر منبع انبساط پکیج و … ) ، تخصصی ترین مرکز نصب، سرویس و تعمیر پکیج در تهران ( تعمیرات پکیج شمال تهران - تعمیرات پکیج شرق تهران - تعمیرات پکیج جنوب تهران - تعمیرات پکیج غرب تهران و ... ) می باشد.
لازم به ذکر است که پاسخگویی شبانه روزی و تعمیر پکیج در محل ( منزل ) تهران و با گارانتی قطعات و خدمات بمدت 90 روز صورت گرفته و تمامی برندهای خارجی و ایرانی از قبیل بوش - ایران رادیاتور - بوتان - لورچ - ایساتیس - مرکوری - آریستون - کالور - باری - ایرفو - آلزان - باکسی - جنرال - وایت هاوس - بکو - وایلانت - شاپه - سامسونگ - هایسنس - ایران شرق- شوفاژ کار - شوفاژکار - خزر منبع بندر - ایمرگاس - کامفورت - الگانت - هیمورا - فرولی - داتیس کار - کاوه کویر- کیان مبتکر پارس - گرم ایران و ... را شامل می شود.
جهت ثبت سریع درخواست خدمات تعمیر پکیج در تهران میتوانید با شماره 59227-021 تماس گرفته و یا آنلاین فرم درخواست را تکمیل و ارسال کنید. تا همکاران ما هماهنگی های لازم جهت ارائه خدمات پس از فروش پکیج : نصب ، سرویس و تعمیر پکیج در محل را بعمل آورند.
مشکلات عمده پکیج:
1-کار نکردن پکیج
2-سرد بودن آب رادیاتور
3-روشن نشدن مشعل پکیج
4-خاموش و روشن شدن پکیج
5-روشن شدن انفجاری مشعل
6-سر و صدای بیش از حد پکیج دیواری
نوسانات در فشار آب و یا برق، وجود مشکلی در راه ورودی گاز ، نقص در فشار هوا. همچنین کمبود فشار گاز هم میتواند از دلایل بروز این مشکل باشد. راه حل چیست؟ شما میتوانید میزان کمبود فشار آب را تامین کنید و بعد پکیج خود را بررسی کنید، از محافظ برق استفاده کنید. شیر ورودی گاز را عوض کنید، سوئیچ فشار هوا را تعویض کنید، همچنین میتوانید با اداره گاز تماس بگیرید.
مشکل میتواند مربوط به کاهش یافتن فشار گاز ، رسوب گرفتن مبدل و یا خرابی سنسور گرما باشد. همچنین ممکن است مشکلی در ورودی گاز باشد. اقدام لازم برای تعمیر پکیج در این زمینه چیست؟ رسوب مبدل را از بین ببرید، سنسور گرمایش و یا شیر ورودی گاز را عوض کنید.
(تذکر : در مطالب پایینی و متن های مقالات دیگر همانند ارورهای پکیج ها و ... به موارد دیگری هم اشاره کرده ایم.)
امکان دارد در رادیاتور هوا وجود داشته باشد، و یا مشکل از بد عمل کردن موتور پمپ باشد. برای رفع مشکل چه کارهایی می توان انجام داد؟ پس از بررسی های لازم، شما میتوانید لوله های رادیاتور را هواگیری کنید، سلامت شیر اطمینان را بررسی نمایید و یا در صورت لزوم موتور پمپ را تعویض کنید.
احتمال دارد که مشکل از شیر گاز یا بورد باشد که فرمان نمی دهد. ابتدا باید این دو قسمت چک شود.
زمانیکه در مدار گرمایشی پکیج، کمبود آب رخ دهد، افت فشار پکیج را بهمراه خواهد داشت. و معمولا در این شرایط عقربه فشار سنج بر روی عدد 0 قرار می گیرد.
راه حل :
شیرپرکن پکیج ( تنها راه ارتباطی مابین آب شهر و رادیاتورها می باشد. که با باز کردن آن ، آب وارد رادیاتورها می شود. ) که زیر پکیج قرار دارد ( که از سمت چپ به راست، در راستای شیلنگ سوم قرار دارد. و به رنگ آبی و یا مشکی است. ) را باز کرده، و تا فشار پکیج به حد مطلوب ( بین 1 و 2 : که مطلوبترین عدد، رقم 1.7 است ) رسید، آنرا ببندید.
نکته: برای بازکردن شیرپرکن، باید آن را خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید. و برای بستن آن باید در جهت عقربه های ساعت چرخانده شود.
معمولا مشکل با اینکار حل می شود.. اما اگر هنوز مشکل باقی مانده است مورد 2 را لحاظ کنید.
راه حل :
با ریست کردن پکیج احتمال برطرف شدن مشکل وجود دارد.
در پکیج های دیجیتال ایران رادیاتور زیر ولوم پایین و سمت چپ پکیج که در قسمت ارور 70 مقاله ارورهای پکیج ایران رادیاتور عکس اجزاء قابل مشاهده قاب جلوی پکیج تحت عنوان "کلید تنظیم عملکرد تابستان و زمستان" می بینید، نویسه R وجود دارد. که باید ولوم را بر روی حرف R قرار دهید، 3 ثانیه صبر کنید، تا پکیج، تنظیم مجدد ( reset ) شود. و مشکل برطرف می شود.
نکته : برای تنظیم مجدد ( reset ) پکیج های آنالوگ ایران رادیاتور، یک دکمه ریز که بغلش عبارت reset نوشته شده است، وجود دارد. آنرا یکبار فشار دهید. خواهید دید که چراغها یکبار خاموش روشن می شوند. یعنی پکیج ریست ( تنظیم مجدد ) شده است. لازم به تذکر است که اگر به هر تعداد که حس می کنید نیاز هست این دکمه را فشار دهید تا ریست شود، اینکار را انجام دهید و نترسید ، چون مشکلی پیش نمیآورد.( البته معمولا یکبار بیشتر نیاز نیست. )
3- خرابی پرشر سوییچ آب :
زمانیکه فشار اب در پکیج کم می شود. به صورت خودکار پرشر سوییچ آب باز شده و مشکل را برطرف می کند. حال اگر به هر دلیلی دچار مشکل شده و یا خراب شود. طبیعتا وظیفه اش انجام نشده و فشار آب داخل پکیج افت پیدا می کند.
راه حل :
باید توسط تکنسین باتجربه و متخصص بررسی و برطرف گردد.
(نکته : در بیشتر پکیج ها همانند پکیج بوتان، پکیج بوش و ... به روش های گفته شده در بالا می توان افت فشار پکیج را علت یابی و برطرف کرد.)
پرشر هوا(فشار هوا) نوعی سوئیچ فشار می باشد، که با کنترل عملکرد فن و لحاظ سیستم احتراق، باعث صحت و کارکرد مطمئن پکیج میگردد.از همان ابتدا اگر پرشر اوکی ندهد، سیستم گرمایشی باز نخواهد شد و در نتیجه آغاز به کار نخواهد نمود.اگر پرشر هوا تشخیص دهد که فن دچار نقص فنی شده و قابلیت عملکرد ندارد با ارسال کدخطا(ارور) و هشدار باعث خاموش شدن دستگاه می شود. یعنی همانند یک سیستم ایمنی و محافظ برای پکیج عمل می کند. و شما را از احتراق صحیح و خروج دود حاصل از آن و کارکرد درست فن پکیج، مطمئن خواهد ساخت.
در روشاید سرویس، ما متعهد به ارائه خدمات با کیفیت بالا برای تعمیر پکیج شما در سریعترین زمان ممکن هستیم. ما طیف گستردهای از خدمات را ارائه میدهیم، از جمله:
ثبت درخواست: میتوانید به صورت آنلاین یا تلفنی درخواست خود را ثبت کنید. ما در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت تا زمان مناسب برای حضور تکنسین در محل شما را هماهنگ کنیم.
ایجاد حساب کاربری در اتوماسیون روشاید سرویس: بلافاصله پس از ثبت درخواست ، یک حساب کاربری برای شما ایجاد میشود. و از آن به بعد می توانید از طریق پنل کاربری خود، تمامی درخواست ها و سفارشات و ... را مشاهده و پیگیری کنید.
هماهنگی با تکنسین و مشتری: ما با شما و تکنسین هماهنگی لازم را انجام خواهیم داد تا زمانی که برایتان مناسب باشد، تکنسین در محل شما حاضر شود.
تعیین وقت: ما زمان دقیق حضور تکنسین در محل شما را به شما اطلاع خواهیم داد.
انجام خدمات: تکنسینهای ما مجرب و کارآزموده هستند و از جدیدترین ابزار و تجهیزات برای تعمیر پکیج شما استفاده میکنند.
تست خدمات: پس از انجام تعمیرات، تکنسین پکیج را به طور کامل تست میکند تا از عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل کند.
ارائه فاکتور و برگه گارانتی ۱۸۰ روزه: پس از اتمام کار، فاکتوری به شما ارائه میشود که شامل شرح خدمات انجام شده و هزینه آنها است. همچنین، ما ضمانت ۱۸۰ روزه را برای خدمات خود ارائه میدهیم.
ما دلایل متعددی برای انتخاب روشاید سرویس به عنوان ارائه دهنده خدمات تعمیر پکیج شما داریم:
تکنسینهای مجرب و کارآزموده: ما تیمی از تکنسینهای مجرب و کارآزموده داریم که از جدیدترین دانش و ابزار برای تعمیر پکیج شما استفاده میکنند.
خدمات با کیفیت بالا: روشاید سرویس متعهد به ارائه خدمات با کیفیت بالا به مشتریان خود است.
قیمتهای مناسب: ما قیمتهای منصفانه و رقابتی برای خدمات خود ارائه میدهیم.
ضمانت ۱۸۰ روزه: ضمانت ۱۸۰ روزه برای خدمات انجام شده، توسط روشاید سرویس گارانتی می شود.
خدمات مشتری عالی: ما به ارائه خدمات مشتری عالی به هموطنان عزیز خود اهمیت میدهیم.
سرعت در خدمات: ما به ارائه خدمات مشتری در سریعترین زمان ممکن(حداکثر تا 8 ساعت) پایبند هستیم.
خدمات در منزل:هزینه های زیاد، جابجایی و مشکلات در حمل لوازم خانگی حجیم و سنگین همانند پکیج و… سبب شد تا شرکت روشاید سرویس تکنسین های خود را به محل مورد نظر شما اعزام کند تا نیازی به جابجایی نبوده و آرامش و آسایش شما عزیزان حاصل شود.
خدمات در روزهای تعطیل: ما خدمات خود را در روزهای تعطیل هم به شما مشتریان عزیز ارائه میدهیم.
استفاده از قطعات اصلی: روشاید سرویس در خدمات ارائه شده به مشتری از قطعات ارجینال استفاده می کند.
چه مدت طول میکشد تا تکنسین در محل من حاضر شود؟
پاسخ: معمولاً تکنسینها در عرض 8 ساعت در محل شما حاضر میشوند.
هزینه تعمیر پکیج چقدر است؟
پاسخ : هزینه تعمیر پکیج به نوع خرابی و مدل پکیج شما بستگی دارد. با این حال، ما قیمتهای منصفانه و رقابتی برای خدمات خود ارائه میدهیم.
آیا ضمانتی برای خدمات شما وجود دارد؟
پاسخ: بله، ما ضمانت 180 روزه را برای خدمات خود ارائه میدهیم.
چگونه میتوانم درخواست تعمیر پکیج خود را ثبت کنم؟
پاسخ: شما میتوانید به صورت آنلاین یا تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.
روشاید سرویس به عنوان یکی از شرکت های معتبر در زمینه تعمیرات پکیج در تهران، خدمات خود را به تمامی مناطق این شهر گسترش داده است.
شمال تهران: قلهک ، ولنجک ، زعفرانیه ، تجریش ، الهیه ، جردن ، ظفر ، دروس ، پاسداران ، آجودانیه ، محمودیه ، نیاوران ، دیباجی ، لواسان ، قیطریه ، اقدسیه ، اندرزگو ، چیذر ، دارآباد ، جماران ، شمسآباد ، دوشانتپه ، ازگل ، ارتش و ...
غرب تهران: ستارخان ، تهران ویلا ، سازمان آب ، جلال آل احمد ، آزادی ، شادمان ، توحید ، جمهوری ، پونک ، همیلا ، نفت ، اشرفی اصفهانی ، بلوار فرحزادی ، سیف ، زرافشان ، سپهر ، سعادت آباد ، شهرک غرب ، صادقیه ، بلوار فردوس ، سازمان برنامه ، کن ، طرشت ، گیشا ، میرداماد ، مهرآباد ، مرزداران ، المپیک ، دهکده ، شهرزیبا ، تهرانسر ، سیمون بولیوار ، شهران ، نیایش ، فرحزاد ، دریاچه ، چیتگر ، امیر کبیر و ...
شرق تهران: تهرانپارس ، نارمک ، نیرو هوایی ، پیروزی ، نبرد ، افسریه ، میدان خراسان ، مجیدیه ، نظام آباد ، شهدا ، چهارراه کوکاکولا ، امام حسین ، صفا ، پل چوبی و ...
جنوب تهران: مولوی ، شاپور ، هرندی ، دروازه غار، بریانک ، تختی ، خزانه ، شوش ، نازی آباد ، راه آهن ، دروازه قزوین و ...
مرکز تهران: بهارستان ، جمهوری ، حسن آباد ، انقلاب ، سعدی ، فردوسی ، امام خمینی(ره) ، ولیعصر ، بلوار کشاورز ، یوسف آباد ، حافظ ، پارک شهر ، ویلا ، چهارراه استانبول و ...
علاوه بر این مناطق، روشاید سرویس در بسیاری از مناطق دیگر تهران نیز خدمات خود را ارائه می دهد.
شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات پکیج خود از طریق روشهای زیر با ما تماس بگیرید:
وب سایت: میتوانید از طریق وب سایت ما به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید.
حضوری : با تعیین وقت قبلی می توانید حضوری ثبت درخواست خود را ثبت کنید.
تلفن: شما میتوانید با شماره های زیر، مستقیما تماس بگیرید:
تلفن های تماس روشاید سرویس : 59227 021 - 91072290 021 - 91001920 021 - 91303040 021
پشتیبانی و پاسخگویی شبانه روزی : 26137021 021 - 86051847 021
ایام تعطیل : 09190919907 - 09190919908
ایمیل: Roshaidservices@gmail.com
( پاسخگویی: تمام روزهای هفته حتی در ایام تعطیل 24 ساعته )
اعتماد شما سرمایه ماست.
ساعت و روزهای کاری
هفت روز هفته از 8:00 الی 23:00 پاسخگوی شما هستیم.
برای اطلاع از جشنواره ها ایمیل خود را وارد کنید.
دسترسی سریع
تماس با روشاید سرویس
ایام تعطیل :
شبانه روزی :