تعمیرات وی آر افروشاید سرویس با بیش از 30 سال تجربه در زمینه نصب، سرویس و تعمیر وی آر اف(تعمیر وی آر اف دو لوله ای-هیت پمپ , تعمیر وی آر اف سه لوله ای-بازیابی حرارت)، تخصصی ترین مرکز نصب، سرویس و تعمیر وی آر اف (VRF) در تهران(تعمیر وی آر اف شمال تهران-تعمیر وی آر اف شرق تهران-تعمیر وی آر اف جنوب تهران-تعمیر وی آر اف غرب تهران و ... ) می باشد.لازم به ذکر است که تعمیرات مربوطه شبانه روزی در منزل(محل) و با گارانتی قطعات و خدمات بمدت 90 روز صورت گرفته و تمامی برندهای خارجی و داخلی ازقبیل: میدیا(مدیا)-سامسونگ-میتسوبیشی-ال جی-گرین-هایسنس-هیتاچی-تک الکتریک-پاناسونیک-دایکین-اجنرال-آکس-وستن ایر-گری-تیکا-لاویتا-تی سی ال-جی پلاس-لنزور-ایران رادیاتور و ... را شامل میشود.جهت ثبت درخواست تعمیرات، درخواست خود را با ذکر تلفن همراه خود ثبت نمایید و یا با شماره های درج شده تماس حاصل بفرمایید.

فرم ثبت درخواست تعمیرات وی آر اف




    تعمیر وی آر اف

    مشکلات عمده وی آر اف (VRF):

    • سایش و پارگی کمپرسور و فیلتر هوا.
    • نشت مبرد و کاهش ظرفیت سرمایش و گرمایش.
    • تجمع کثیفی و زباله در واحد بیرونی و داخلی سیستم و مختل شدن جریان هوا.
    • مشکلات الکتریکی مانند سیم‌کشی معیوب یا بردهای کنترل (Control boards) آسیب‌دیده.
    • در صورت خرابی یا نشتی در سیستم لوله کشی به دلیل طول لوله کشی زیاد و بی رنگ و بی بو بودن گاز مبرد آن نشتی یابی سیستم بسیار مشکل میباشد و شامل هزینه بالایی میشود.
    Roshaid

    VRF گازی است یا برقی ؟

    جریان متغیر مبرد (Variable Refrigerant Flow)  یک فناوری پمپ حرارتی منبع هوا (ASHP) است که می تواند برای گرم کردن و خنک کردن فضاها استفاده شود. ASHP ها وسایل برقی با راندمان بالا هستند که در صورت نیاز گرما را از فضای داخلی اضافه یا حذف می کنند.

    Roshaid

    آیا VRF یک اینورتر است ؟

    سیستم های VRF یا یک سیستم پمپ حرارتی یا یک سیستم بازیابی گرما در نظر گرفته می شوند که می توانند همزمان گرم و خنک شوند. سیستم های VRF راندمان بالای خود را از طریق استفاده از کمپرسورهای اینورتر به دست می آورند. سیستم‌های اینورتر به کمپرسور اجازه می‌دهند تا بر اساس نیازهای موجود در هر فضا، به سمت بالا یا پایین برود.

    Roshaid

    تفاوت بین VRF و VRV چیست؟

    VRV و VRF (جریان مبرد متغیر)، دو اصطلاح متفاوت برای یک فناوری هستند. از آنجا که VRV یک علامت تجاری Daikin Industries, Ltd. است، همه شرکت های دیگری که این فناوری را کپی می کنند آن را VRF می نامند.

    Roshaid

    VRF در HVAC چیست؟

    سیستم  تهویه مطبوع جریان متغیر مبرد یا همان VRF  (Variable Refrigerant Flow) شامل واحدهای خارجی است که از طریق لوله کشی مبرد به چندین واحد داخلی متصل می شوند تا سرمایش و گرمایش را برای مناطق جداگانه فراهم کنند.